Preču atgriešana un naudas atmaksa
Mūsu galvenais mērķis ir nodrošināt, lai katrs mūsu klients būtu apmierināts ar savu iepirkšanās pieredzi un izvēlētajiem produktiem. Mēs augstu vērtējam Jūsu uzticību un darām visu iespējamo, lai Jūsu iepirkšanās process būtu vienkāršs un ērts. Ja gadījumā Jūs neesat pilnībā apmierināts ar savu pirkumu, mēs piedāvājam elastīgus un saprotamus preču atgriešanas nosacījumus.
1. 14 dienu atteikuma tiesības
PTAL 12. panta pirmā daļa paredz, ka patērētājs var izmantot atteikuma tiesības 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas, ja vien netiek piemērots izņēmums.
2. Preces stāvoklis un iepakojums
Visas preces ir jāatdod to sākotnējā stāvoklī, neizmantotas, ar visām oriģinālajām etiķetēm un iepakojumu neskartu. Preces, kas ir bojātas vai nav sākotnējā stāvoklī, vai ir ar lietojuma pasīmēm, var nebūt tiesīgas saņemt atmaksu.
3. Neatgriežamo preču kategorijas
- personalizētas preces, kas izgatavotas pēc pasūtījuma;
- personīgās higiēnas preces, ja ir atvērts to iepakojums (zobu birste, knupīši, graužammantas, vienreizlietojamie materiāli u.c. tml. preces);
- apakšveļa , zeķes un zeķubikses, ja ir atvērts to iepakojums;
- un citas preces, kuras nav atgriežamas vadoties pēc spēkā esošajiem LR normatīvajiem.
4. Atgriešanas nosacījumi
Atteikuma gadījumā pirms preču atgriešanas Pircējs par to paziņo Pārdevējam un tikai pēc tam aizpilda Atteikuma veidlapu un nosūta to elektroniski uz e-pastu: [email protected]. Atteikuma veidlapas sagatave - ŠEIT
5. Kā atgriezt pasūtījumu:
Izmantojot OMNIVA pakomātu: Rīgas P.Brieža ielas RIMI pakomāts, kontakttālrunis: +371 28737353
Izmantojot DPD pakomātu: Paku Skapis VIRŠI Katrīnas dambis, kontakttālrunis: +
371 28737353
Ja Pircējs izmanto atteikuma tiesības, viņš ir atbildīgs par tiešajām izmaksām, kas saistītas ar preces atgriešanu Pārdevējam, ja vien Pārdevējs nav piekritis šīs izmaksas segt. Pārdevējs atmaksā Pircējam preces iegādes summu ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs saņēmis atteikuma paziņojumu.
